Thursday, December 10, 2009

Salam Perkenalan

Assalamualaikum WBT,
Buat pengunjung ke Blog saya, Alhamdulilah diusia yang ada pada waktu ini, saya berpeluang menikmati salah satu kemudahan teknologi maklumat yang tersedia difana ini...BLOGGING...Walaupun mungkin yang terlambat dimaya ini, namun sepertikata pepatah inggeris.." Better late than never" saya ingin ambil bahagian didalam dunia maya yang bagi saya amat pesat kemajuan dan kegunaannya dalam masyarakat kita lewat ini.InsyaAllah akan saya pergunakan kemudahan yang lumayan ini bagi saya mencurahkan, memberitahu, meluahkan, menyampaikan dan menceritakan apa yang baik buat tatapan kita semua, InsyaAllah.....ayuh marikita raikan kesopanan dan peradaban selaras dengan tuntutan agama Islam yang suci, akar budaya melayu yang hebat dan semangat 1Malaysia yang kita dokongi bersama dalam dunia Blog ini......selamat melayari 'SENTOSA" DAN Salam Perjuangan dari saya.

1Malaysia Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan.

No comments:

Post a Comment