Thursday, December 10, 2009

Koleksi Gambar Rakan-Rakan Pemimpin

Saya pamerkan disini koleksi gambar -gambar yang sempat dirakamkan bersama rakan-rakan pemimpin yang saya temui sepanjang perjuangan . InsyaAllah gambar-gambar yang lain akan menyusul...watch out guys..


A) PPUBHS bersama Dato Mukhriz Mahathir di PRK Kuala Terengganu sekitar januari 2009.
B) Dato Razali Ibrahim sempat menziarahi kami di Hulu Selangor.Gambar ini dirakam ketika beliau sempat singgah untuk makan tengahari dirumah sahabat saya, Sdra Yusri Ishak, Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Hulu Selangor.

c)Ds Dr Mohd Khir Toyo, sempat saya bergambar setelah selesai rancangan hujah di tv9 sekitar febuari 2009.Turut bersama saya ahli pemuda UMNO Hulu Selangor dan Pengerusi Putera ,Sdra Amru Ziad (Baju Hijau).

D)Mugilan, Naib Ketua Pemuda MIC Kebangsaan ,merangkap KP MIC Hulu Selangor.Mugilan memberikan kerjasama yang amat baik sepanjang saya diamanahkan memikul tugas KP, Thanks Bro.
E) DS Reezal Merican Ketua Penerangan Pemuda UMNO Malaysia ketika menziarah kami di rumah saya awal tahun 2009.







No comments:

Post a Comment